Γιάνναρος Κώστας
Μετά από μια διαδρομή αρκετών χρόνων στην Δ/θμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, κατά την οποία τα θεωρητικά μου εφόδια υπήρξαν εξ αρχής ελλιπή, αποφάσισα να τα ενδυναμώσω, ενεργώντας αντίστροφα το πατερικό «πράξις θεωρίας επίβασις» και θέλοντας ουσιαστικά να επαληθεύσω και ισχυροποιήσω με επιστημονική χροιά, την βιωματική γνώση που είχα αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια. Πράγματι, αυτά τα οποία αποκόμισα στα χρόνια της φοίτησής μου στο Μ.Π.Σ. «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή» του Π.Τ.Ε.Α. του Παν/μιου Θεσσαλίας, αισθάνομαι ότι διαμόρφωσαν μια πληρέστερη και πιο ολοκληρωμένη εκπαιδευτική κατάρτισή μου στον ευαίσθητο τομέα της Ειδικής Αγωγής. Επαλήθευσαν με τον καλύτερο τρόπο τις προσδοκίες μου, αφού με την ολοκλήρωση των σπουδών μου, νοιώθω ότι οι πρότερες εκπαιδευτικές μου εμπειρίες στην Ειδική Αγωγή και οι απορρέουσες από αυτές γνώσεις, ενώθηκαν αρμονικά στην επαφή μου με το θεωρητικό υπόβαθρο της Ειδικής Αγωγής. Θεωρητικό υπόβαθρο, βασισμένο στην παγκόσμια επιστημονική γνώση και έρευνα, στα οποία με έκαναν κοινωνό οι άξιοι καθηγητές/τριες μου με τις εμπεριστατωμένες και άρτιες εισηγήσεις τους, αλλά και την πρόθυμη και άμεση ανταπόκρισή τους σε κάθε προβληματισμό και ερώτημα που είχα. Το Πρόγραμμα Σπουδών του, περιέχει όλα τα στοιχεία που χρειάζεται κάποιος φοιτητής για να ακολουθήσει είτε ερευνητικό είτε εκπαιδευτικό έργο στην Ειδική Αγωγή, με ταυτόχρονη ανάπτυξη και διαμόρφωση σωστής οπτικής στο μεγάλο θέμα της Ειδικής Αγωγής αλλά και της Αναπηρίας εν γένει.
Πολλές ώρες διάβασμα, εργασίες απαιτήσεων, εξετάσεις επιπέδου_ όλα συνθέτουν ένα απαιτητικό περιβάλλον, για το οποίο πρέπει να είναι πολύ συνειδητοποιημένος ο υποψήφιος φοιτητής του προγράμματος, ωστόσο το αποτέλεσμα θα τον ανταμείψει!