ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ-ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Κοινά μαθήματα για τις Κατευθύνσεις | ||
Μαθήματα | Πιστωτικές Μονάδες/ECTS | |
1. | Μεθοδολογία Έρευνας (Υ) | 7,5 |
2. | Νευρο- επιστήμη και Ειδική Αγωγή (Υ) | 7,5 |
3. | Βασικά χαρακτηριστικά και μαθησιακές ανάγκες διαφορετικών πληθυσμών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Υ) | 7,5 |
4. | Εκπαίδευση και Αναπηρία (Υ) | 7,5 |
Σύνολο ECTS | 30 | |
Β΄ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
Κοινά μαθήματα για τις Κατευθύνσεις | ||
5. | Μαθησιακές Δυσκολίες: Θεωρητικές Προσεγγίσεις (Υ) | 7,5 |
6. | Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Εφαρμογές σε άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Υ) | 7,5 |
7. | Εφαρμογές στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Υ) | 7,5 |
8. | – Στατιστική (Υ) | 7,5 |
Σύνολο ECTS | 30 | |
Γ΄ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
Α΄ Κατεύθυνση : Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Πράξη | ||
9. | Αξιολόγηση στην Ειδική Αγωγή (Ε) | 7,5 |
10. | Στρατηγικές Ανάπτυξης Κοινωνικών Δεξιοτήτων σε άτομα με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Ε) | 7,5 |
11. | Αποτελεσματικές Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Ενταξιακή Εκπαίδευση (Ε) | 7,5 |
12. | Στρατηγικές Διαχείρισης Συμπεριφορικών Δυσκολιών των Μαθητών (Ε) | 7,5 |
13. | Διπλωματική 1 (Ε) | 7,5 |
Σύνολο ECTS | 30 | |
Β΄ Κατεύθυνση: Μαθησιακές Δυσκολίες | ||
9. | Αξιολόγηση και Διάγνωση Μαθησιακών Δυσκολιών (Ε) | 7,5 |
10. | Προσαρμογές στη Διδασκαλία και το Διδακτικό Υλικό στο Μάθημα της Γλώσσας για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Ε) | 7,5 |
11. | Προσαρμογές στη Διδασκαλία και το Διδακτικό Υλικό στα Μαθήματα των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Ε) | 7,5 |
12. | Μέθοδοι και Στρατηγικές Διδασκαλίας για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Ε) | 7,5 |
13. | Διπλωματική 1 (Ε) | 7,5 |
Σύνολο ECTS | 30 | |
Δ΄ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
14. | Πρακτική Άσκηση | 20 ή 30 |
15. | Διπλωματική 2 | 10 |
Σύνολο ECTS | 30 | |
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ECTS | 120 |