Αβραμίδης – Περίγραμμα Ποιοτικές 2024
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ-ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
|
Κοινά μαθήματα για τις Κατευθύνσεις |
|
Μαθήματα |
Πιστωτικές Μονάδες/ECTS |
1. |
Μεθοδολογία Έρευνας (Υ) |
7,5 |
2. |
Νευρο- επιστήμη και Ειδική Αγωγή (Υ) |
7,5 |
3. |
Βασικά χαρακτηριστικά και μαθησιακές ανάγκες διαφορετικών πληθυσμών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Υ) |
7,5 |
4. |
Εκπαίδευση και Αναπηρία (Υ) |
7,5 |
|
Σύνολο ECTS |
30 |
Β΄ΕΞΑΜΗΝΟ |
Κοινά μαθήματα για τις Κατευθύνσεις |
5. |
Μαθησιακές Δυσκολίες: Θεωρητικές Προσεγγίσεις (Υ) |
7,5 |
6. |
Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Εφαρμογές σε άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Υ) |
7,5 |
7. |
Εφαρμογές στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Υ) |
7,5 |
8. |
Επιλογή Φοιτητών ανάμεσα σε:
– Στατιστική (Ε)
– Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας (Ε) |
7,5 |
|
Σύνολο ECTS |
30 |
Γ΄ΕΞΑΜΗΝΟ |
Α΄ Κατεύθυνση : Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Πράξη |
9. |
Αξιολόγηση στην Ειδική Αγωγή (Υ) |
7,5 |
10. |
Στρατηγικές Ανάπτυξης Κοινωνικών Δεξιοτήτων σε άτομα με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Υ) |
7,5 |
11. |
Αποτελεσματικές Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Ενταξιακή Εκπαίδευση (Υ) |
7,5 |
12. |
Στρατηγικές Διαχείρισης Συμπεριφορικών Δυσκολιών των Μαθητών (Y) |
7,5 |
|
Σύνολο ECTS |
30 |
Β΄ Κατεύθυνση: Μαθησιακές Δυσκολίες |
9. |
Αξιολόγηση και Διάγνωση Μαθησιακών Δυσκολιών (Υ) |
7,5 |
10. |
Προσαρμογές στη Διδασκαλία και το Διδακτικό Υλικό στο Μάθημα της Γλώσσας για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Υ) |
7,5 |
11. |
Προσαρμογές στη Διδασκαλία και το Διδακτικό Υλικό στα Μαθήματα των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Υ) |
7,5 |
12. |
Μέθοδοι και Στρατηγικές Διδασκαλίας για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Y) |
7,5 |
|
Σύνολο ECTS |
30 |
Δ΄ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Μεταπτυχιακή Εργασία* ή/και Πρακτική Άσκηση* |
30 |
|
Σύνολο ECTS |
30 |
|
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ECTS |
120 |