|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ-ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
| Κοινά μαθήματα για τις Κατευθύνσεις | ||
| Μαθήματα | Πιστωτικές Μονάδες/ECTS | |
| 1. | Μεθοδολογία Έρευνας (Υ) | 7,5 |
| 2. | Νευρο- επιστήμη και Ειδική Αγωγή (Υ) | 7,5 |
| 3. | Βασικά χαρακτηριστικά και μαθησιακές ανάγκες διαφορετικών πληθυσμών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Υ) | 7,5 |
| 4. | Εκπαίδευση και Αναπηρία (Υ) | 7,5 |
| Σύνολο ECTS | 30 | |
| Β΄ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
| Κοινά μαθήματα για τις Κατευθύνσεις | ||
| 5. | Μαθησιακές Δυσκολίες: Θεωρητικές Προσεγγίσεις (Υ) | 7,5 |
| 6. | Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Εφαρμογές σε άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Υ) | 7,5 |
| 7. | Εφαρμογές στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Υ) | 7,5 |
| 8. | – Στατιστική (Υ) | 7,5 |
| Σύνολο ECTS | 30 | |
| Γ΄ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
| Α΄ Κατεύθυνση : Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Πράξη | ||
| 9. | Αξιολόγηση στην Ειδική Αγωγή (Ε) | 7,5 |
| 10. | Στρατηγικές Ανάπτυξης Κοινωνικών Δεξιοτήτων σε άτομα με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Ε) | 7,5 |
| 11. | Αποτελεσματικές Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Ενταξιακή Εκπαίδευση (Ε) | 7,5 |
| 12. | Στρατηγικές Διαχείρισης Συμπεριφορικών Δυσκολιών των Μαθητών (Ε) | 7,5 |
| 13. | Διπλωματική 1 (Ε) | 7,5 |
| Σύνολο ECTS | 30 | |
| Β΄ Κατεύθυνση: Μαθησιακές Δυσκολίες | ||
| 9. | Αξιολόγηση και Διάγνωση Μαθησιακών Δυσκολιών (Ε) | 7,5 |
| 10. | Προσαρμογές στη Διδασκαλία και το Διδακτικό Υλικό στο Μάθημα της Γλώσσας για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Ε) | 7,5 |
| 11. | Προσαρμογές στη Διδασκαλία και το Διδακτικό Υλικό στα Μαθήματα των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Ε) | 7,5 |
| 12. | Μέθοδοι και Στρατηγικές Διδασκαλίας για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Ε) | 7,5 |
| 13. | Διπλωματική 1 (Ε) | 7,5 |
| Σύνολο ECTS | 30 | |
| Δ΄ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
| 14. | Πρακτική Άσκηση | 20 ή 30 |
| 15. | Διπλωματική 2 | 10 |
| Σύνολο ECTS | 30 | |
| ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ECTS | 120 | |
