Απόψεις Αποφοίτων

Παυλίδου Μαρία

Η εμπειρία μου από το ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής» Ειδική Αγωγή», ήταν καθόλα θετική. Οι γνώσεις και οι εμπειρίες που απέκτησα, με βοήθησαν στη μετέπειτα επαγγελματική μου ζωή. Τα εφόδια που πήρα από το ΠΜΣ, λειτούργησαν ως αρωγός για την...

Χαλμπέ Μαρία

Ονομάζομαι Χαλμπέ Μαρία και είμαι διδάκτωρ του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Ως απόφοιτη του Π.Μ.Σ. "Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή", θα ήθελα να επισημάνω ότι πρόκειται για ένα υψηλού ακαδημαϊκού επιπέδου μεταπτυχιακό, με εξαιρετική οργάνωση, τόσο σε...

Χούμα Φωτεινή

Ονομάζομαι Φωτεινή Χούμα και είμαι δασκάλα γενικής παιδείας. Υπηρετώ 20 χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση. Τα τελευταία 10 χρόνια διδάσκω σε σχολεία του Νομού Μαγνησίας. Στη διάρκεια της καριέρας μου, συνάντησα δυσκολίες στη μαθησιακή διαδικασία οι οποίες έπρεπε να αντιμετωπιστούν με...

Φυτιλή Κατερίνα

Έχοντας ολοκληρώσει τη φοίτηση του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης (2017-2019) στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και  όντας  εν ενεργεία  Εκπαιδευτικός Προσχολικής Ηλικίας που  υπηρετώ σε σχολική  μονάδα  της  Α/θμιας Εκπαίδευσης του Ν. Μαγνησίας απέκτησα γνώσεις και μια ολιστική προσέγγιση...

Σέχα Βικτώρια

Ονομάζομαι Σέχα Βικτώρια, είμαι   εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής και απόφοιτη του Π.Μ.Σ.  Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή με κατεύθυνση  Μαθησιακές Δυσκολίες του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Επέλεξα να κάνω το  συγκεκριμένο μεταπτυχιακό,  καθώς ήθελα  να αποκτήσω εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες,...

Παπανικολάου Αρετή

Ονομάζομαι Αρετή Παπανικολάου, είμαι δασκάλα και απόφοιτη του ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή με Κατεύθυνση Μαθησιακές Δυσκολίες», του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Η φοίτησή μου στο συγκεκριμένο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα αποτέλεσε για μένα ένα εξαιρετικά πολύτιμο ακαδημαϊκό εγχείρημα. Μου προσέφερε ουσιαστικά εφόδια...

Μεταξάς Ιωάννης

Η διδασκαλία των Μαθηματικών σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αποτελεί μία πρόκληση στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Απαιτείται γνώση και υπόβαθρο για την κατανόηση της ποικιλομορφίας των δυσκολιών που υπάρχουν και είναι πιθανό να αντιμετωπίσεις κατά την διδασκαλία. Για την επαγγελματική μου...

Κουτσοκέρα Βασιλική

Η διάρκεια φοίτησής μου στο ΠΜΣ του Παν/μίου Θεσσαλίας «Ειδική Αγωγή» με κατεύθυνση τις «Μαθησιακές Δυσκολίες» συνοδεύτηκε από συναισθήματα υψηλής ικανοποίησης. Οπλίστηκα τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά με έγκυρα εργαλεία και μεθόδους μέσω των οποίων αισθάνομαι πιο έτοιμη να ακουμπήσω...

Γιάνναρος Κώστας

Μετά από μια διαδρομή αρκετών χρόνων στην Δ/θμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, κατά την οποία τα θεωρητικά μου εφόδια υπήρξαν εξ αρχής ελλιπή, αποφάσισα να τα ενδυναμώσω, ενεργώντας αντίστροφα το πατερικό «πράξις θεωρίας επίβασις» και θέλοντας ουσιαστικά να επαληθεύσω και...
Μετάβαση στο περιεχόμενο